Pages

Sabtu, November 18, 2017

Tipudaya Amerika dan Yahudi Secara Senyap


Muhammad Abdullah Suradi
Air publishing
2017

Mereka telah mengaburi pandangan penghuni dunia dengan tipudaya secara senyap yang telah mereka lakukan. Mereka telah membuat onar dan kejahatan demi agenda dan konspirasi tersembunyi yang mereka hajati. Mereka telah menyonsangkan fakta dan berita di media supaya mereka dianggap wira dan yang terbaik di dunia.
Mereka bernama yahudi. Tipudaya mereka telah diperingatkan oleh Yang Maha Tinggi di dalam wahyu dan sabda kekasih Ilahi. Mereka adalah musuh Muslim sejati sehingga hari akhir dunia. Mereka sentiasa akan melakukan tipudaya dan kejahatan pada Muslim dengan beraneka cara.
Yahudi bukan saja ingin menguasai Palestin, tetapi ingin menguasai seluruh pelusuk jagatraya. Mereka ingin menguasai kepimpinan politik dunia, ekonomi dunia dan media dunia. Mereka menyusup ke dalam berbagai negara untuk menguasai system pentadbiran dengan organisasi rahsia yahudi, Freemason.

Yahudi cetuskan perang dunia pertama dan kedua? Abraham Lincoln dibunuh oleh Yahudi Rothschild? John F. Kennedy dibunuh oleh CIA? Raja Faisal dibunuh oleh CIA? Puteri Diana dibunuh oleh Mossad? Kapal Titanic karam oleh yahudi? WTC runtuh oleh Amerika dan Mossad? Suntikan vaksin tipudaya oleh Amerika? Bom di Bali oleh Mossad? MH360 dirampas oleh Mossad dan CIA? ISIS diasaskan oleh Amerika?

0 komentar: